wtorek, 5 stycznia 2010

A u mnie

ciągle jeszcze święta :) Zaczniecie pewnie prezentować wielkanocne kartki nim ja skończę bożonarodzeniowe :)
No to siup :



motyw to serwetka :)



następne :




szczegóły:



latarenka i ostrokrzew to również serwetka :) stempelek z Polpompu, szeroka złota wstążka z prezentu mojej córci :)




i jeszcze :



choinka oczywiście z serwetki :), misiu kupiony - drewniany, zawijaski z QK, złoty sznureczek i kropki z szuflady...




Zużyłam całą serwetkę - czyli zrobiłam 4 takie karteczki:



na dzisiaj koniec :)
Dziękuję za odwiedziny :)

5 komentarzy:

  1. Kochana takie kartki to ja mogę oglądać nie tylko do Wielkanocy :) Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z choinką są naj, naj, choć ładne wszystkie. Śliczne te latarenki maleńkie - też są serwetkowe?
    Wszystkiego co dobre i piękne w nowym roku, Aneczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczne karteczki, choinkowe szczególnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kobitki :) a latarenki Aniu są serwetkowe - były gdzieś tam w tle serwetki, głowny motyw był zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń