poniedziałek, 25 stycznia 2010

Dla Babci i Dziadzia

Pomyślałam, że fajniejszy od kartki będzie magnes na lodówkę z Julciowym zdjęciem :)
Jak pomyślałam to i zrobiłam:



szkoda, że wtedy gdy robiłam fotki nie było takiego ślicznego słoneczka jak dzisiaj w Rzeszowie...
Baza to oczywiście płyta cd, brudny różowy karton Canson, papier K&Company oraz resztki kartki wizytówkowej kremowej



zielony duży kwiatek z supersamu, różowy Prima, ćwiek cudny od  Endiego, dziurkacz brzegowy MS, zawijasek z QK,




w tle zembossingowany stempel z zestawu Autumn Leaves, puder tęczowo - brokatowy, w rzeczywistości wygląda ślicznie na zdjęciu beznadziejnie :(



kilka szczególików




motylka potraktowałam glossy accent i przysiadł sobie na kokardce




pod zdjęciem jest troszeńkę gazy, obok wzdłuż krawędzi różowa konturówka,




zdjęcie obwiedzione czarnym pisakiem,



na babcinej lodówce, w zielonej kuchni wygląda całkiem, całkiem :)
Pozdrawiam Tuzaglądaczy i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa !

4 komentarze: