piątek, 15 stycznia 2010

Notes

... na przepisy zrobiłam . Inspiracją były notesy KASI - Mamuty . Dziękuję :)



zdjęcie fatalne, z lampą - ale bez niej jest jeszcze gorsze :(
Format zeszytu, okładki grube, tekturowe, oklejane wg kursu Oliwiaen, w Artpasjach :)
Super kursik Maju!
Przepiśnik jest grubaśny, ma 100 kartek i 4 przekładki :)



papier pochodzi z zestawu "Sweet" DCWV, karton różowy brudny Canson, porzeczki to serwetka..




kilka ćwieków, czerwona farbka 3D, taśma zygzak, dziurkacz brzegowy MS, małe drewniane kosteczki - koraliki, dratwa...




bawełniana, różowa taśma, guzik, kropki akrylowe, dziurkacz koło w dwóch rozmiarach, gałązki, maszynowe szwy :)




ten papier w pętelki jest ślicznie, delikatnie brokatowy, pod spodem nakleiłam jasno zieloną taśmę  - falbankę...



porzeczki potraktowałam glossy accents

 

brokatowy alfabet kupiłam już dawno w Scraparcie, jabłuszko- ćwiek z szuflady :)
okładka wewnątrz:




przekładki miałam zamiar jakoś fajnie ozdobić - ale brakło mi czasu...
a tył wygląda tak:



Miłego dnia !!!



3 komentarze:

  1. rewelacyjny! Bardzo podobają mi się jego kolorki - od razu sam przepiśnik bez przepisów wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm..te porzeczki :) Słodziutki przepiśniczek !
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Aniu!!!:) A Ty mnie tak nie zapraszaj na dekupażowanie,bo jak Ci się zwalę na głowę to dopiero będzie hihi;)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń