piątek, 22 stycznia 2010

Kawusiowo

Miałam takie ładne kawowe serwetki a nie bardzo miałam na nie pomysł - myślałam bardziej o decu z ich zastosowaniem niż o kartkach. Ale naprasowałam sobie po kawałku no i pomysł przyszedł :)



Korzystałam z dwóch różnych serwetek - kwadraciki to jedna, a pasek z napisami pod nimi to druga.
Poza tym żadnych szczególnie wyszukanych elementów w tej kartce nie ma :)
Papiery w dwóch odcieniach brązu z lidlowego bloku, kawałek cieniutkiej koronki i dwie wstążeczki - szyfonowa i atłasowa - kokardka



kawowe kwadraty  kleiłam na kosteczkach żeby nie było płasko




szarą ramkę wyciął Slice




obrazeczki są różne :)




napisy zrobiłam srebrnym żelopisem - na żywo ładnie rozjaśniają kartkę




Na tą chwilę zrobiłam 3 szt., ale przygotowałam już następne trzy tylko skończyła mi się taśma dwustronna więc muszę poczekać na zakupy :)
Generalnie rzecz ujmując podobają mi się te kartki :)
Miłego weekendu Kobitki, pędzę robić plakat na warsztaty, któreprowadzę -  nawiasem mówiąc chętnych zapraszam - 20.02.10, w Reszowie  tu  można o wszystkim przeczytać :)

8 komentarzy:

  1. Zakochałam się w nich!!!
    Pomysłowa z Ciebie babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz widziałam na wizazu..i padłam z zachwytu cudne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetne! i te brązy... mrrr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarbie gratuluję warsztatów!:) Hihi może dołączę do Ciebie i będę prowadzić warsztaty bibułkowo-krepinowe hihi:):):);)

    A tak na serio! Kartka świetna!!!

    A ja zapraszam po coś do mnie...:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne karteczki...takie karmelkowe mi się wydają-pewnie przez te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki kawowe - R E W E L A C J A !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi ochoty na kawe narobilas. Mhhhrrryymmm .... Super karteczki

    OdpowiedzUsuń