czwartek, 25 lutego 2010

Płytownik kobiecy

też powstał. Oto on:


czerwono-czarno-białe kolory, z domieszką brudnego różu. Papiery z kolekcji Glass of wine, ILS. Dodatkowo czarny karton lidlowy, różowy Canson

 

stempelek zembossowany, czarnym pudrem na czarnym tuszu :) od  Endiego 


 

kwiatek Prima ( czarny z różowymi napisami) , ten na wierzchu jest biały - połyskuje delikatnie na różowo, pochodzi z jakieś angielskiej gazety :), ćwiek z różową perełką kupiony nie pamiętam gdzie...


 

troszkę poszyłam na maszynie, dodałam koronkę, wstążeczkę i parę jeszcze drobiazgów :)

 

dużo warstw...

i dyndadełko :)
 

również stempelek zembossingowany :)
folder spięłam pasującymi czerwonymi kółeczkami.

 

wewnątrz
i z tyłu:

 

miłego, słonecznego dnia Babeczki :)
Dziękuję za miłe słowa... :)

16 komentarzy:

  1. Dyndadełko bardzo mi się podoba :) w ogóle cały albumik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za czerwonym ale w Twojej wersji bardzo mi podchodzi ten kolor. Świetny folder:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kruca Anuś! Ależ piękny! I te cudne czerrrwone kolory łaaaaaaaaałłłłłłł!!!:)

    Swoją drogą-Ty wiesz,że masz się szykować na wiosenne spotkanie scrapowe:D Teraz koniecznie musi być w szerszym gronie:D

    O trunek też się postaram hihi pozdrawiam:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! Jaki piękny płytownik :) W moim ulubionym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten płytownik, Anuś! Na myśl mi przyszło bogato zdobione rokoko.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja go zmacałam na żywo!! I powiem że jest jeszcze cudniejszy niż na zdjęciach!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. super płytownik:) ale co niektórym dobrze ze moga macac na zywo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy!!!Romantyczny, stylowy, kobiecy, pełen wdzięku...Oczu nie sposób oderwać:)Pozdrawiam serdecznie!*Matylda*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dyndadełka, koronki, błyskotki , jest baaardzo kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny płytownik :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow what a great album, lovely colours

    OdpowiedzUsuń
  12. przepieknie to zrobilas!!!!
    Zapraszam do siebie po wyroznienie wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń