poniedziałek, 15 lutego 2010

No to szczegóły ...

... mojej zimy :)

 

strasznie spodobał mi się ten papier w drobną krateczkę, od razu odłożyłam go na okładkę :) a potem w pasmanterii ulubionej zauważyłam ten haft w krateczkę no i go musiałam mieć oczywiście...
Ćwiek od Endiego, biała dratwa, kwiatki Prima, ćwieki kryształki z dwóch rozmiarach, dziurkaczowe gałązki, zawijasek maleńki z QK, dziurkacz brzegowy MS, stempel do journalingu przecięty na pół...
na i wyszła okładka :)



Na górnym kółeczku oprócz tasiemek na dratwie wiszą śliczne, długie, niebieskawo-lodowe koraliki :)

 

są jeszcze zembossowane brokatowe śnieżynki - co na zdjęciach nie jest dobrze widoczne...


wróżkę wyciął Slice,


Julkę moją przysznurowałam :). 

 

ćwieki gwiazdeczki, nie pamiętam skąd...
stempelków mam dużo i lubię ich używać :)



lubię albumy, które zawierają jakąś historię, lubię pisać... :)

 

dlatego dużo jest opisów w moich albumach :)


z kopert wysuwają się karty z dużymi, pięknymi, zimowymi zdjęciami


mam słabość do zdjęć robionych tyłem...
mają w sobie coś :)


 

literki małe, duże - wszystkie (oprócz tych, które pisałam łapkami) wycięłam QK

No i to z grubsza tyle. Lubię robić albumy!!!

6 komentarzy:

  1. piekny album, ach te szczególiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu album jest przecudny!!! Ty lubisz robić albumy a my lubimy je oglądać!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny zimowy album:)

    zapraszam po odbiór wyróżnień:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny albumik...niby zimowy, a taki radosny i pełny ciepła :) Miło się ogląda

    OdpowiedzUsuń
  5. wow what a beautiful album

    OdpowiedzUsuń