środa, 10 lutego 2010

Dzieciaczkowo

dzisiaj u mnie. Koleżanka zamówiła ramki dzieciaczków-bliźniaczków dla Dziadków.
Ramki 2 prawie identyczne, duże 30x30, z ogromnym zdjęciem :)

 

zdjęcie robiłam w pochmurny dzień - co widać bo wyblakłe jakieś...
Używałam kartonów Cansona, papier dzieciaczkowy to Dovecraft - chyba :)


 

dziewuszka to Amelka - serduszka wycięłam Slicem, literka QK

 

literki pokryłam preparatem glossy  accenst, zrobiłam też nim kropki na dziurkaczowym borderze i podkreśliłam szczególiki na papierze np. noski misiom :)


 

zdjęcie obrysowałam czarnym cienkopisem i obszyłam ręcznie żółtą nitką. Eryk ma na łebku kapelusz z ćwiekiem od Endiego a Amelka jest księżniczką :)

 

koronę i kapelusz wyciął slice

 
różowa bawełniana taśma przeciągnięta jest przez pomalowaną zawleczkę od piwa :)
maleńkie guziczki przyszyłam tą samą nitką, którą obszywałam fotkę. Na kokardce z dratwy zawiesiłam śliczne tęczowe koraliki...


 

nie widać, że są takie ładne :(


 

  

stempelki z Polpompu
drugi ćwiek wiadomo skąd :



i obie razem :)


Miłego dnia Babeczki :)

7 komentarzy:

  1. Piękny scrap. Pomysłowy i dopracowany w każdym szczególe. Brawa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te ramki!!
    I jaka ogromna masa szczegółów o_o! A wszystko cudownie zgrane ze sobą i tworzące wspaniałą całość! Super :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki na tych zdjęciach! A jaką mają ładną oprawę:)

    OdpowiedzUsuń