piątek, 5 października 2012

Serduszko

z okazji imienin. Kurs na takie pudełeczko widziałam na jakimś sklepowym blogu - na jakim i kto był jego autorem - nie pamiętam, za co przepraszam. Jeśli ktoś wie, proszę dać znać :)
Serduszko ze świątecznych wykrojników MarrianneD, papier to K&Company, sporo wycinanek :)



Szczegóły:





Miłego weekendu, dużo słońca i zdrówka, bo jesienne katary dają już o sobie znać niestety...

...a zapomniałam napisać, że w pudełeczku mieści się czekoladka i karteczka z życzeniami :)

Ps. Z pomocą Dziewczyn, które zostawiły komentarze ustaliłyśmy, że kurs na to pudełko zrobiła Hogata na blogu Galerii Papieru :)

3 komentarze:

  1. Piękne serducho. Też je widziałam i też mnie kusi :) Nie wiem czy nie było na blogu galerii papieru albo digi scrap.....
    Piękne kolory, aż dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze :) Też mi się wydaje, że to na Galerii Papieru, Hogata chyba robiła.

    OdpowiedzUsuń