poniedziałek, 14 grudnia 2009

I jeszcze :)

Zaczęłam świąteczne kartki późno - dlatego będę jeszcze je robić i pokazywać pewnie długo...
Choć dzisiaj nie do końca świątecznie bo raczej urodzinowo :)


postanowiłam przy grudniowych kartkach urodzinowych połączyć dwa w jednym. Czyli świąteczne łakocie na urodziny :)



Nie jestem autorką hasełka - jest nią Cynka, której zimowe kartki  w ubiegłym roku tak mi się spodobały, że poprosiłam Cynkę o zgodę na wykorzystanie pomysłu :)
Kartki zrobiłam inne lecz sentencję zapożyczyłam  - dziękuję Cynko!



motyw koszyczka pochodzi z serwetki, tej samej co wcześniejszy bałwanek :)
Pisałam wtedy, że można z tej serwetki zrobić 8 bałwankowych kartek. Do tego można zrobić drugie 8 z motywem powyższego koszyczka i skarpety świątecznej :) Jednym słowem z jednej serwetki można wykonać 16 kartek!!!




materiałów użyłam identycznych jak przy bałwanku dlatego nie będę już ich opisywać :)




i druga ze skarpetą :) :




i kilka szczegółów:



 

 

i obie razem :




Są radosne i cóż tu dużo mówić  - podobają mi się :)
Mam nadzieję, że Wam też...
Dziękuję Wam kochane Babeczki za odwiedziny w moich skromnych progach, za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie :) Jest mi ogromnie miło :)

5 komentarzy:

  1. sliczne Aniu..wesolutkie:) w sam raz na zimowe dni -rozjasnia niebo swoja radościa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo fajny pomysł na kartkę dla zimowego jubilata :-). I świetnie brzmi to hasło "urodziny w środku zimy" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach obie kartoszki są świetne!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że moje urodziny nie są w środku zimy ... śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne i bogato zdobione
    zapraszam do mnie po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń