sobota, 12 grudnia 2009

cd. :)

świątecznych potworków :) dzisiaj a wersji retro:



Papier Daisyd's, karton cansona - zielony, papier bordowy z lidla, wstążeczki atłasowe, stempelek z Polpompu :)



listki wycinałam ręcznie, zawijasek a właściwie pół z QK, złoty brokat,




troszkę gazy, dziurkaczowe gwiazdki i kółeczka :)




tusze: biały, złoty i zielony, farbka 3D, puder do embossingu zielony i złoty :)
no i wyszła powyższa kartka...
A na deser mój scrapowy, zabałaganiony stół z...




...lokatorem...



przedstawiam Wam mojego kota - oto Filip :)
Zawsze położy się tam gdzie nie ma na to miejsca i gdzie jest najmniej potrzebny. Kwintesencja kocura :)

7 komentarzy:

  1. Świąteczne cuda nieustannie cudowne, ale jaże może byc inaczej, skoro w takim towarzystwie tworzone? Fil może i się kładzie tam, gdzie miejsca brak, ale przecież stara się zajmować go jak najmniej i bardzo porządnie układa ogon, żeby nie przeszkadzał:-) Te przednie łapki śpiącego Filipa przecież wszystko rekompensują:-) Proszę pomiziać lokatora biurkowego ode mnie i Furii, która najbardziej lubi spać na scrapowych papierach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filipek!!! Ach jak ja się za Tobą stęskniłam grubasku:):):) A ja tak strasznie chcę mieć kotka,że co chwilę mi się śni w nocy-a moja Mama ciągle mi powtarza,że jak się kot śni,żebym uważała,bo koło mnie jest ktoś fałszywy... Ale mi się wydaje,że to nie ta interpretacja snu:D Ja po prostu marzę by mieć kotecka:):):)

    Tom się rozgadała wygadała i Bozio wie co jeszcze...;)

    A tu trzeba kartkę chwalić!!! Cudna jest! Każda Twoja kartka jest śliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna, ale Filip.... No po prostu bosko wygląda na tym stole!! No i jak to nie ma dla niego miejsca?! - przecież zmieścił się idealnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow beautiful card and what a cute cute Philip

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna, ale jak się tworzy w obecności takiego słodkiego kotka to muszą wyjść piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i ślicznie rudy lokator!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaki słodki ! :) Podobnie jak moj uwielbia bałagan, co na blogu też pokazałam ;) Śliczny rudzielec, a karteczka piękna;)

    OdpowiedzUsuń