środa, 27 lutego 2013

Album

komunijny, w komplecie z pudełkiem, które teraz pokażę :)
Spore, musiało zmieścić album 25x20 cm, bazą jest bristol ecru


delikatne, proste, bez zbędnych ozdób - bo to dla chłopca :)
Papier nie mam pojęcia jaki - parę lat temu dostałam od koleżanki całą zgrzewkę , wykrojnik Marianne D z centralnie umieszczonym zdjęciem Michała w kluczowym momencie uroczystości.
Z bliska




Więcej teraz nie wkleję, bo muszę pędzić po dziecię do szkoły :)
A u nas takie dzisiaj słoneczko!!!
Wam też życzę trochę promyczków :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ladne, eleganckie pudelko. Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już po pudełku widać że to będzie prawdziwy majstersztyk! :-)

    a słoneczko mnie też ogromnie cieszy :-D - cieszyło by mnie jeszcze bardziej, gdyby nie fakt że dzisiaj dostałam antybiotyk na kolejne przynajmniej 10 dni :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie dopracowane i eleganckie:) dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie KRAJANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie :) poproszę o więcej fotek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say about this post, in my view its truly amazing in support of me.


    my web blog root canal cost

    OdpowiedzUsuń