czwartek, 3 września 2009

Start

Moje papierowe hobby trwa już sporo czasu:) Robię różne rzeczy - kartki okolicznościowe, albumy, zaproszenia, ramki... Uwielbiam scrapowe zakupy, buszowanie po wirtualnych półkach sprawia mi nie lada frajdę. Jeszcze bardziej lubię testować nowe przydasie :)
Moja najnowsza praca to ramka/scrap 30x30 o tematyce ślubnej. Zrobiona na zamówienie, w kolorach które wybrali klienci- burgund, brąz, ecri. Korzystałam z kartonów Cansona, papieru K&Company, papierowych i materiałowych kwiatków, tuszów, brokatu i pięknego stempelka Love. Pojawił się też zawijas wycięty moją cudowną maszynką, monogramy pociągnięte preparatem szkliwiącym, kwiatek uszydełkowany przez kochaną mamcię :)
Zapraszam do oglądania:





1 komentarz:

  1. Oooooo to ja pierwsza :D Cieszę się okrutnie, że masz bloga :))) Będę odwiedzać napewno bo uwielbiam Twoje prace. Scrap jest cudny, świetna kolorystyka no i tematyka ślubna zawsze mnie rozczula :d

    OdpowiedzUsuń